ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ مربی دروازبان های کیسه به مهدی رحمتی

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﻌﺪ ﺩﺍﻣــﻦ ﺑﭙﻮﺵ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﻻﯾـــﯽ ﻧﺨﻮﺭﯼ مرتیکه
:))))

دیگه لایی نمیخوره :)))))))) خخخخخخخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

kimiya
ساعت14:48---5 مهر 1392
با رحمتی درست صحبت کن عشقه ..... شما پرسپولیسیها برید نیلسون سفیدتونو جمع کنید ...... هههههه
پاسخ:مصلن درس حرف نزنم چی میشه ؟؟؟ 4 میگیرین خخخخخ هرچقدرم نیلسون سیاه باشه رحمتی بازم به چرکای پای نیلسون ما نمیرسه تو برو تیم خودتو جمع کن که همش دوتا دوتا میخوره اونم چی لایی خخخخخخخخخ


یاسمن
ساعت14:46---27 شهريور 1392
سیگار

تلقینى براى آرامش نیست

تسکینى براى درد هم نیست

فقط تنبیهیست براى من

تادیگر

نخواهمت..
پاسخ:خیلی قشنگ بود عجقم


mahdi
ساعت13:10---27 شهريور 1392
خخخخخ چ راه حل موثرو مفیدی!!!!!
پاسخ:خخخخخخخخخ


ÑίĻØⓞ
ساعت15:22---26 شهريور 1392
عجبـــــــــــ عکسیه خعلی باحال بــوووود

بااین دامن اصن دیگه امکان لایــــــــــــــــــــــی خووردن نیس
پاسخ:اما با این شوت بازیه رحمتی بازم لایی میخوره


یاسمن
ساعت14:07---25 شهريور 1392
نه ازت خوشم اومد......



این کیسه کشارو باید چزوندشون..
پاسخ:پشی فکریدی ؟


روشنک
ساعت22:55---24 شهريور 1392
گلم من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کن با این اسم( ◗★☆נُنـــیـــآیـــے مُــتـِــفـــآۅِتــــ☆★◖ )
پاسخ:لینک شدی گلم


روشنک
ساعت18:45---24 شهريور 1392
سلام گلم وب زیبایی داری .ایول تو هم پرسپولیسی هستی .دمت گرم .خوشحال میشم به من سر بزنی .با تبادل لینک موافقی؟



منم پرسپولیسی هستم
پاسخ:ایول آجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 18:29 | نویسنده : BaRaN |